Admin
Liczba postów : 214 Płeć :
| Temat: Technika kategorii C Nie Lis 04, 2018 11:01 am | |
| + Kokoni Arazu no JutsuGenjutsu, które umożliwia użytkownikowi na zmienienie danego obszaru bądź przedmiotu, według własnej woli. Główną cechą tej techniki jest to, że może być użyta na rozległej powierzchni. Technika choć dobrze się sprawuje na otwartej przestrzeni, to zalecane jest używanie jej w zamkniętej. Łatwo wówczas zmylić wszystkich przeciwników, którzy wpadli w pułapkę nawet o tym nie wiedząc. Genjutsu nie zadziała jednak na osoby, które są spostrzegawcze lub specjalizują się w genjutsu i mają preferencję do tego, by ją przełamać. Manipulacja Chakrą: 2 + Jigoku Kōka no JutsuTechnika tworzy wizję spadającej z nieba ogromnej kuli ognia, której średnica wynosi 50 metrów. Genjutsu działa na przeciwników, którzy znajdują się w zasięgu 10 metrów. Ich zmysły szaleją, przez co odczuwają nie tylko uderzenie ciepła, ale również są świadomi tego, że kula jest prawdziwa. W przypadku uderzenia o ziemię ofiara odczuwa wrażenie, jakby naprawdę płonęła, a wszystko wokół niej stanęło w ogniu. Technika pozostawia przeciwnika na wykończeniu, zwłaszcza gdy jego umysł jest słaby. Manipulacja Chakrą: 3 + Kori Shinchū no JutsuTechnika ta pozwala użytkownikowi na zmianę zmysłu kierunku przeciwników, według własnego uznania. Kiedy przeciwnik wejdzie w iluzję, rozpoczyna swą niekończącą się podróż. Technika działa w taki sposób, że nie ważne, w jakim kierunku pójdzie przeciwnik, zawsze wróci do miejsca, z którego zostało rzucone genjutsu. Mało spostrzegawczy ninja szybko opada z sił, pozostając na łasce użytkownika. Manipulacja Chakrą: 3 + NemuriTo jedna z nielicznych technik, które wymagają kontaktu z przeciwnikiem. Sztuczka polega na uśpieniu od jednego do pięciu wrogów poprzez dotknięcie go w jakimkolwiek miejscu. Choć technikę trudno wykonać podczas pojedynku, to świetnie spisuje się w misjach. W momencie rzucenia iluzji, przeciwnik widzi białe, spadające z nieba białe pióra, które powoli go usypiają. Czas uśpienia zależy od siły użytkownika. Technika może trwać jedną turę, bądź cztery. Manipulacja Chakrą: 4 | |
|