+ Suirou no Jutsu: Technikę tę stosuje się do uwięzienia ofiary wewnątrz kuli wody z której praktycznie niemożliwe jest ucieknięcie (uduszenie, które następuje po sześciu turach) Jedynym minusem tej techniki jest to, że użytkownik musi trzymać co najmniej jedną rękę wewnątrz kuli cały czas, aby ofiary pozostały uwięzione. Technika wymaga zbiornika wodnego.
Manipulacja Chakrą: 2
+ Suiton: Mizuame Nabara: Użytkownik po wypluciu na ziemię kleistej mazi może unieruchomić za jej pomocą swojego przeciwnika, po czym zaatakować go z dużo większą szansą powodzenia innymi technikami bądź bronią dalekiego zasięgu. Pułapkę bardzo trudno ominąć, można tego dokonać jedynie przy skumulowaniu w stopach bardzo dużej ilości czakry, aby podeszwy przy każdym kroku mogły się bez problemu odklejać. Średnica stworzonej "kałuży" wynosi maksymalnie 10 metrów.
Manipulacja Chakrą: 3
+ Suiton: Suijinheki:Ta defensywna technika tworzy ścianę wody wokół użytkownika. Wrogie ataki zostają całkowicie przechwycone przez ścianę wody wypuszczaną z ust i podnoszącą się od dołu z niesamowitą mocą. Woda jest wypuszczana w formie półokręgu wokół użytkownika i sprawia z niej obronę bez luk. Dla użytkownika jest również możliwe kontrolowanie ilości i wytrzymałości wody według woli. Siła i obrona ściany zmienia się pod wpływem ilości czakry umieszczonej w wodzie.
Manipulacja Chakrą: 2
+ Suiton: Suigadan:Technika polegająca na utworzeniu w niewielkiej odległości od użytkownika (do 5 metrów) strumienie wody przypominających wiertła, których długość wynosi maksymalnie 3 metry. Wiertła mają za zadanie przebić ciało przeciwnika i zadać mu poważne obrażenia, a gdy występują w większej ilości są w stanie nawet zabić. Podczas walki na wodzie, wykorzystując charakterystyczną zdolność do ataku z dowolnego miejsca w promieniu 360 stopni, w połączeniu z innymi technikami ma szeroki wachlarz zastosowań.
Manipulacja Chakrą: 2
+ Suiton: Suiryūben:Technika ta tworzy kulę wody, z której wyłania się wiele ostrych wodnych biczów. Mogą one być skierowane, by przebić cel lub kilka celów. Bicze mogą również zmienić kierunek w połowie lotu i szukać celów (maksymalny zasięg techniki, to 7 metrów).
Manipulacja Chakrą: 3
+ Suiton: Mizu Kamikiri: Przy pomocy mocnego uderzenia nogą o podłoże. Użytkownik tworzy szybki strumień bieżącej wody przechodzący przez grunt w linii prostej, który jest wystarczająco silny, aby przeciąć litą skałę (zasięg do 10 metrów). Można jednak łatwo jej uniknąć skacząc w górę. Wodne ostrza mogą być również wysłane nad ziemią, aby powalić skaczące cele.
Manipulacja Chakrą: 2
+ Suiton: Kokuu no Jutsu: Użytkownik składa serię znaków, a nad polem walki pojawia się czarna i gęsta chmura, z której spada czarny deszcz. W rzeczywistości, spadające krople to substancja, przypominająca zapachem i swą gęstością ropę naftową. Technika działa na obszarze do średnicy 20 metrów. Gdy czarny deszcz zaleje już wyznaczony miejsce, wystarczy nawet zwykła iskra by wszystko stanęło w płomieniach.
Manipulacja Chakrą: 3