+ Kirigakure no Jutsu:To jutsu spowija okolicę w gęstej mgle i ogranicza widoczność. Gęstość może być kontrolowana przez użytkownika. Chociaż technika nie może oszukać Byakugana. Sharingan jest bardziej podatny na to jutsu, ze względu na mgłę która tworzona jest poprzez używanie chakry użytkownika. Mgła utrzymuje się do 2 tur i spowija obszar do 50 metrów.
Manipulacja Chakrą: 2+ Suiton: Mizurappa: Po wykonaniu niezbędnych pieczęci z ust użytkownika wylatuje skoncentrowany strumień wody. Użytkownik może dowolnie kontrolować ten strumień. Za pomocą czakry może zwiększać siłę oraz zasięg ataku. Dobrze wykorzystana technika potrafi być niebezpieczna. Użyta z bliska może połamać sporo kości.
Manipulacja Chakrą: 3+ Suiton: MizutetsuTechnika pozwala wykonawcy na ukrycie się w wodzie, przez co staje się on niewykrywalny dla przeciętnego shinobi, nie posiadającego zdolności sensorycznych lub Doujutsu dostrzegającego chakrę. Użytkownik jest w stanie schować się w dowolnym zbiorniku wodnym, nawet w niewielkiej kałuży lecz będąc pod działaniem techniki nie może przeprowadzić żadnego ataku ani się poruszać. Użytkownik potrafi wytworzyć zwykłą kałużę, by się w niej ukryć.
Manipulacja Chakrą: 1+ Suiton: Suiben: Użytkownik w błyskawicznym tempie, tworzy w swojej dłoni bicz wodny. (Jego wielkość zależna jest od poziomu użytkownika.) Początkujący shinobi, pod wpływem zamachu, będzie mógł rozszerzyć bicz, nawet do 10 metrów. Bliski kontakt z rozpędzoną wodną wiązką potrafi zadać wiele bólu, a nawet pozostawić krótkotrwałe drętwienie np. na kończynie. Technika może również związać oponenta na krótki czas (technikę można łączyć z Raitonem).
Manipulacja Chakrą: 1