Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksWydarzeniaLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Propozycje

Go down 
2 posters
AutorWiadomość
Admin

Admin


Liczba postów : 214
Płeć : Female

Propozycje Empty
PisanieTemat: Propozycje   Propozycje EmptyPon Gru 04, 2017 6:51 pm

D
C
B
A
S

http://pl.naruto.wikia.com/wiki/Uwolnienie_Drewna
http://pl.naruto.wikia.com/wiki/Mokuton_Hijutsu:_Jukai_K%C5%8Dtan
http://pl.naruto.wikia.com/wiki/Inukai_Takeru_no_Mikoto
http://pl.naruto.wikia.com/wiki/Kager%C5%8D
http://pl.naruto.wikia.com/wiki/Moku_Bunshin_no_Jutsu
http://pl.naruto.wikia.com/wiki/Mokuton:_Daijurin_no_Jutsu
http://pl.naruto.wikia.com/wiki/Mokuton:_Hotei_no_Jutsu
http://pl.naruto.wikia.com/wiki/Mokuton:_Jubaku_Eis%C5%8D
http://pl.naruto.wikia.com/wiki/Mokuton:_Jukai_Heki
http://pl.naruto.wikia.com/wiki/Mokuton:_Kajukai_K%C5%8Drin
http://pl.naruto.wikia.com/wiki/Mokuton:_Mokujin_no_Jutsu
http://pl.naruto.wikia.com/wiki/Mokuton:_Mokuj%C5%8Dheki
http://pl.naruto.wikia.com/wiki/Mokuton:_Sashiki_no_Jutsu
http://pl.naruto.wikia.com/wiki/Mokuton:_Shich%C5%ABr%C5%8D_no_Jutsu
http://pl.naruto.wikia.com/wiki/S%C5%8Dshinki
http://pl.naruto.wikia.com/wiki/Taj%C5%AB_Mokuton_Bunshin_no_Jutsu
http://pl.naruto.wikia.com/wiki/Uwolnienie_Drewna:_Technika_Podziemnych_Korzeni
Powrót do góry Go down
https://narutostorm.forumpolish.com
Eizo
Chūnin
Chūnin
Eizo


Liczba postów : 71

Propozycje Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje   Propozycje EmptyCzw Sty 17, 2019 8:57 am

[center]+ Jikūkan Ninjutsu: Jest to zdolność błyskawicznego przemieszczania się w miejsca, uwarunkowanym tylko przez jedną rzecz – musi się tam znajdować specjalna pieczęć, która jest niezbędnym pośrednikiem w procesie teleportacji.Użytkownik, który opanował Hirashin manipuluje czasoprzestrzeń podłóg własnej woli. Nie jest to jednak umiejętność łatwa do opanowania, a każda teleportacja zużywa dużą część naszej chakry. Dzięki tej zdolności jesteśmy w stanie nie tylko przemieścić siebie, lecz również inne przedmioty czy nawet techniki. Jeśli użytkownik będzie miał kontakt fizyczny z inną osobą może teleportować się razem z nią.

* UMIEJĘTNOŚĆ POZIOMU C *
Hiraishin Mark ???
Propozycje 180?cb=20150308034703
Jest to niezbędna pieczęć, do której użytkownik może się błyskawicznie przemieścić. Uwarunkowane jest to kontaktem fizycznym, a ta sama pojawia się w danym miejscu. Pieczęć można oznaczyć niemal wszystko, od broni, a nawet osobę. Do tej pieczęci również możemy przesłać obiekty z techniki "Hiraishin Dorai". Pieczęć zostaje na stałe w miejscu nałożenia, chyba że znamy tę technikę to możemy usunąć pieczęć.

Manipulacja Chakrą: 1

* UMIEJĘTNOŚĆ POZIOMU B *

Propozycje 350?cb=20150212215443
+ Hiraishin No Jutsu :
Pierwsza znacząca technika, dla osób które postanowiły się zgłębiać ninjutsu czasoprzestrzenne. Po wcześniejszym umieszczeniu pieczęci w jakimkolwiek miejscu, dzięki tej technice jesteśmy w stanie teleportować natychmiastowo się do ów pieczęci. Nie ma ograniczenia co do zasięgu, wymaganiem jest pieczęć. Ale zaraz, jak to… Nie ma żadnych minusów? Ano nie jest tak kolorowo. Pierwszą rzeczą którą należy wspomnieć jest fakt że sama teleportacja wymaga użycia chakry, która co “skok” szybko maleje. Technika zużywa nieco większe ilości chakry niż inne techniki na tej randze, także należy używać jej z rozwagą. Kolejnym minusem o którym trzeba wspomnieć, jest fakt iż zaraz po przeniesieniu się na miejsce, jesteśmy rozkojarzeni na chwilę, którą przeciwnik może wykorzystać na kontratak. Dlatego też technika jest zbyt “wolna” do używania w walce wręcz. Przy pomocy Hiraishin No Jutsu jesteśmy w stanie przenieść osoby i rzeczy, które nas dotykają.

Jeżeli przenosimy się w zupełnie inne miejsce (przechodzimy do innego tematu na forum) teleportacja trwa kolejkę.
Manipulacja Chakrą: 3
Reakcja : 3

Hiraishingiri
Propozycje 350?cb=20140710150949

Kolejna technika wykorzystująca pieczęć, którą możemy nałożyć przy pomocy techniki Hiraishin Mark. Różni się ona tym, że działa jedynie na krótkim zasięgu do maksymalnie 7m. Polega na nie tyle co teleportacji, ale szybkim przemieszczeniu się w kierunku naszej pieczęci. Zastosowanie zależy od wykonującego, jednak najprostszym przykładem może być zastosowanie ofensywne takie jak: Umiejscowienie przeciwnika tak aby pieczęć znajdowała się za nim, a następnie przemieszczeniu się do pieczęci z wyciągniętym kunaiem czy inną bronią. Przemieszczenie jest na tyle szybkie że może zaskoczyć nawet nieostrożnych użytkowników sharingana. Technika męczy użytkownika i pobiera duże ilości chakry.
Manipulacja Chakrą: 4



* UMIEJĘTNOŚĆ POZIOMU A *
Propozycje 350?cb=20150218014653
Hiraishin Dorai:
Jest to technika tzw Bariery. Użytkownik umieszcza sieć pieczęci przed sobą, w którą łapie wszystko co wejdzie z nią w kontakt, od jutsu po przedmioty, by odesłać je do jednej z wcześniej umieszczonych pieczęci Hiraishin Mark. Im jednakże większe obiekty, tym więcej chakry musimy użyć, identycznie wygląda z zasięgiem odesłania (Max, 3km).

Manipulacja Chakrą: 4






Propozycje 350?cb=20140220221715
Hiraishin — Ni no Dan


Jest to nic więcej niż drugi, bardziej zaawansowany poziom techniki Hiraishin no jutsu. W porównaniu do do przedniego “lvlu”, kiedy już teleportujemy się na miejsce nie jesteśmy rozproszeni jak wcześniej. Możemy momentalnie wykonać ruch/atak jeżeli wiemy dokładnie gdzie i w jakiej pozycji będziemy się znajdować za chwię. Wraz z możliwościami wzrastają koszta niebieskiej energii, dlatego technikę należy używać tak rzadko jak się da.
Manipulacja Chakrą: 4
Reakcja : 4

Umiejętność poziomu S

Rasen Senkō Chō Rinbukō Sanshiki
Propozycje 350?cb=20141026174840
3
Trzeci, ostatni i najwyższy poziom jaki może osiągnąć posiadacz zdolności jikukan ninjutsu. Jutsu bliźniacze do Hiraishingiri, którego jest po prostu rozwinięciem. Technika polega na rozmieszczeniu na danym terenie czegoś na kształt okręgu z pieczęci, które jakoś muszą się tam znaleźć. Kiedy ten warunek zostanie już spełniony, użytkownik może przemieszczać się na danym obszarze niemalże natychmiast, zadając uderzenia. Korzystającego z techniki ogranicza jego szybkość reakcji, jednak przy pomocy tej techniki na upartego można by wyłapać pojedynczo krople deszczu w ulewę lub ubić w pojedynkę oddział shinobi w kilka chwil, oczywiście jeżeli myślelibyśmy wystarczająco szybko i wystarczyłoby nam duchowej energii. Im większy większy zasięg techniki tym wolniej się przemieszczamy i odwrotnie. Po użyciu techniki jesteśmy osłabieni, również przez to że zużyliśmy znaczną część swojej chakry.

Manipulacja Chakrą: 5
Reakcja : 5



Propozycje odnośnie Jikukanu


Ostatnio zmieniony przez Eizo dnia Czw Sty 17, 2019 7:04 pm, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry Go down
Eizo
Chūnin
Chūnin
Eizo


Liczba postów : 71

Propozycje Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje   Propozycje EmptyCzw Sty 17, 2019 10:20 am

Propozycje 350?cb=20160129060032
Uzumaki Sealing Technique
Po złożeniu 3 pieczęci, użytkownik przykłada rękę do jakiejś powierzchni - drzewo, ziemia itp. Następnie z ręki zaczynają w szybkim tempie wędrować znaki te kojarzone z technikami pieczętowania, które mkną do celu. Po tym jak technika dotrze do przeciwnika, pieczętuje go w środku wraz z wszystkim co zostało przy okazji złapane. Jutsu jest na tyle silne i szybkie, że zdoła złapać nawet dużego summona i go zapieczętować w środku. Z techniki można uciec przy pomocy innej silnej techniki, którą udałoby nam sie przebić przez pieczęć.







Propozycje 350?cb=20150304192939
Heal Bite
Prosta, pasywna ale zarazem jak przydatna technika do wykorzystania w każdej drużynie. Jutsu polega na tym że ktoś ranny gryzie nas w np. rękę a my wtedy wyzwalamy pokłady niebieskiej energii pozwalając aby chakra przemieniła się w energię życiowa, która leczy osobę gryzącą nas. Technika nieco kontrowersyjna jednak skuteczna. Pożera średnie pokłady chakry, jednak sam proces leczenia zajmuje dłużej niż by się chciało. Do tego nie można przy pomocy tego jutsu wyleczyć w chwilę, np dziury w brzuchu.

Propozycje 350?cb=20120204135520&path-prefix=pl
Kongō Fūsa
Niezwykle ciekawe jutsu pieczętowania. Technika ma wiele zastosowań, jednak najpierw powiedzmy nieco o jej działaniu. Kongō Fūsa zamienia chakrę użytkownika w bardzo wytrzymałe jak i elastyczne łańcuchy, które można wykorzystać na wiele różnych sposobów. Pierwszym sposobem jest bezpośredni atak samymi łańcuchami na przeciwnika. Drugim jest możliwość unieruchomienia swojego oponenta, nawet tak potężnego jak Biju! Trzecim i ostatnim sposobem wykorzystania tej techniki jest zapieczętowanie obszaru dokoła siebie, poprzez ustanowienie swego rodzaju bariery z łańcuchów, które tworzą sieć zdolną zatrzymać ogromne bestie w środku i znakomitych shinobi na zewnątrz. Technika potężna, jednak wraz z tym jak wzrasta liczba używanych przez nas łańcuchów wzrasta koszt chakry - do max 8 łańcuchów (skrępowanie Biju). Jeżeli chcemy zapieczętować jakiś teren, musimy znajdować się najlepiej w środku pułapki, gdyż wtedy jutsu ma największą moc, jednak koszt chakry zdecydowanie mógłby być niższy.

Propozycje 300?cb=20181022103605&path-prefix=pl
Fūnyū no Jutsu
Podstawowa technika pieczętowania, która jest wprowadzeniem do dalszych technik. Jutsu polega na niczym innym niż, na zapieczętowaniu w zwoju wybranych przez nas rzeczy. Ilość oraz wielkość rzeczy, którą możemy przechować w zwoju, zależy tylko i wyłącznie od jego wielkości.

Propozycje 350?cb=20150922212117
Kuchiyose: Raikō Kenka

Przydatna technika, którą należy przygotować przed walką. Przy pomocy odpowiedniego znaku jesteśmy w stanie zapieczętować w opaskach na nadgarstki duże ilości małej broni. Plusem techniki jest szybkość z jaką możemy dobyć broni i mały koszt chakry, jednak minusem jest wielkość rzeczy, które możemy zapieczętować. Możemy zapieczętować do 30 shurikenów w takim małym zawiniątku.

Propozycje 350?cb=20150503223834
Zekka Konzetsu no In

Wyższa poziomem technika pieczętowania. Nie należy do przyjemnych, jednak wciąż popularna w świecie shinobi. Użytkownik tego jutsu, nakłada pieczęć na inną osobę, która ma paść ofiarą tej techniki. Kiedy pieczęć zostanie już nałożona, na języku “ofiary” pojawia się charakterystyczny znak. Jeżeli osoba ta zechce zdradzić informacje na temat, o którym zabroniliśmy jej mówić - łapie ją ostry paraliż ciała, który puszcza dopiero po czasie. Dobra technika do trzymania ważnych informacji w obrębie jednej organizacji.

Propozycje 350?cb=20150924045139
Nunoshibari no Jutsu

Trudna, ale tania w użyciu umiejętność pieczętowania… Chakry! Dokładnie! Technika pozwala nam na zapieczętowanie przedmiotów i osób, jednak sedno techniki tkwi w że po zapieczętowaniu chakra przedmiotu lub osoby jest tak nikła, że nawet sensorzy nie są w stanie zlokalizować swojego celu. Sharingan i Byakugan nie widzą chakry np. zapieczętowanej osoby. Dzięki tej technice możemy zapieczętować np. broń wykorzystującą chakrę lub całego przeciwnika, mając go od tej pory na swojej łasce. Problemem jest to, że mimo zastosowania, samą technikę ciężko zastosować na kimś. Przeciwnik musiałby być unieruchomiony i owinięty, np w bandaż lub inny materiał bądź materię (np. piasek). Po czym poznać, że technika zadziałała? Po tym jak technika zaczyna działać, cel jutsu zostaje opleciony jakby łańcuszkiem ze znaków. Łatwo uciec z tego jutsu, ale jeżeli się nam nie uda… Marny nasz los…

Propozycje 350?cb=20180121114331&path-prefix=pl
Bakuryūgeki

Bakuryūgeki polega na wcześniejszym zapieczętowaniu w zwoju ognistego smoka, którą później możemy wypuścić na naszego przeciwnika w walce. Sama technika jest dość szybka, a oberwanie nią na pewno przysporzy nam wiele oparzeń i nieźle nas poturbuje. Za technikę płacimy niebieską energią w momencie w którym wypuszczamy smoka ze zwoju. Nie myślmy więc, że możemy przed walką przygotować sobie 15 zwojów z tą techniką.

Propozycje 350?cb=20140305192634&path-prefix=pl
Fūka Hōin


Nieco bardziej zaawansowana technika niż Bakuryūgeki. Polega ona na wypisaniu na zwoju własną krwią odpowiedniej kombinacji znaków, po czym przelewamy do zwoju chakrę aby ta zapieczętowała w nim jakość technikę. Dzięki temu jutsu możemy zapieczętować prawie każdą technikę, która nie jest taijutsu i na logikę można ją po prostu w tym zwoju “zamknąć”. Możemy zamknąć np. jakąś wodną technikę aby później w walce przywołać wodę. Możemy zapieczętować resztki Amaterasu, aby nie czyniły więcej szkód. Nie ma co pisać więcej przykładów, gdyż każdy i tak rozpatrywany jest osobno. Trzeba techniki używać z głową, bo nie zapieczętujemy np lecącą w naszą stronę rasenshurukena czy kuli ognia. Samo pieczętowanie wymaga chwilowego przygotowania, więc bezużyteczne w walce, w przeciwieństwie do tego co mamy już zapieczętowane.

Powrót do góry Go down
Eizo
Chūnin
Chūnin
Eizo


Liczba postów : 71

Propozycje Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje   Propozycje EmptyCzw Sty 17, 2019 1:48 pm

Sensor

Chakra Disguise
Propozycje 350?cb=20170216162033
Dzięki tej technice użytkownik może oszukać innego sensora. Jutsu pozwala na pozorną zmianę swojej energii duchowej. Możem sprawić że wydaje się jakby była ona niesamowicie wielka i mroczna, albo też możemy sprawić że nasze pokłady chakry pozornie zanikną i staniemy się niewykrywalni dla innych sensorów.
Kontrola chakry: 2





Ranga C

Propozycje 350?cb=20160120050949Propozycje 300?cb=20141006110545&path-prefix=pl
Sairento Kiringu
Mimo że jest to technika tylko rangi C, nie należy jej lekceważyć. Za niewielką ilość chakry przelanej do naszych stóp, jesteśmy w stanie wygłuszyć odgłosy naszych stóp podczas poruszania się. Dzięki temu możemy podkraść się gdzieś niezauważeni co daje wiele możliwości. Jutsu świetnie współgra z np. mgłą gdzie przeciwnik nie może polegać na wzroku, a teraz i na słuchu! Mimo świetności techniki, nie wytłumi ona odgłosu jaki wydamy kiedy przypadkowo zahaczymy jakąś liść, czy nadepniemy na gałąź. Wszystko w granicach rozsądku.

Ranga B/A?
Propozycje 350?cb=20150816120938
Meisaigakure no Jutsu
Prosta w wytłumaczeniu technika ninjutsu, polegająca na staniu się po prostu niewidocznym dla gołego oka. Tak, dokładnie! Możemy być niewidzialni i jakby było tego mało, ta technika maskuje do tego całkowicie nasz zapach. Pięknie i ładnie, ale jakie są minusy? A no już mówię... Technika pochłania ogromne ilości chakry, tak więc należy używać jej rozważnie i nie nadużywać jej. Dodatkowo nie możemy biegać. Ba! Nawet wykonywać zbyt szybkich ruchów bo przestaniemy być niewidzialni (kolory przestają się pokrywać). Oczywiście sprawa ma się tak samo, kiedy rzucimy kunai, zaatakujemy lub też czymś oberwiemy. Techniki oczne nie mają problemu z wykryciem szpiega, który opanował to jutsu.

Propozycje 700?cb=20150208102638
Hiding in Surface Technique
Dzięki tej umiejętności jesteśmy w stanie dosłownie stać się jednością z otoczeniem i ukryć się całkowicie przed przeciwnikiem. Możemy też tak się przemieszczać pod tą postacią, jednak tutaj pojawia się pierwszy minus. Przemieszczanie się w tej postaci jest wolne, a mówiąc wolne mam na myśli nieco szybsze poruszanie się niż zwykły chód. Fakt... Można zaskoczyć przeciwnika tą techniką jeżeli się jej dobrze użyje, ale nawet nieogarnięty chunnin zdąży zareagować nim zdążymy się cali wyłonić np z drzewa, czy ziemi. Oczywiście kiedy się wyłaniamy robimy to wolno, możemy wtedy co prawda zaatakować przeciwnika np. w plecy kuniem bo stał odwrócony plecami do drzewa z którego się wyłoniliśmy. Jeżeli jednak nie zdążymy tym jednym ruchem zabić przeciwnika marny nasz los. Ten bez problemu może teraz wykonać kontrę a my będąc pół człowiekiem - pół drzewem możemy tylko czekać na szybką śmierć. Dobra technika, dobre minusy.

Propozycje 350?cb=20160321050628
Claw Creation Technique
Szybka, prosta i tania w użyciu technika. Polega na wydłużeniu swoich paznokci o kilka, do kilkunastu cm. Im dłuższe tym więcej chakry należy zużyć. Szpony są na tyle mocne, że mogą wejść w kontakt z metalem bez obawy że coś może pójść nie tak. Problemem jest tylko to, że podczas gdy mamy długie pazury, nie możemy formować pieczęci co może przesądzić o walce. W dobrych rękach, dobra technika.

Propozycje 350?cb=20150316000900Propozycje 350?cb=20110513204441&path-prefix=pl
Bunshin Daibakuha
Technika pokrewna do KageBunshin no Jutsu. Tutaj również tworzymy klona, który potrafi mówić, używać naszych technik i atakować. Różnica polega tylko i wyłącznie na tym, że kiedy zechcemy możemy tego klona zdetonować. Dzięki chakrze którą poświęciliśmy na wytworzenie klona, ten jest w stanie wybuchnąć zadając obrażenia zależne od tego jak blisko klon znajdował się przeciwnika. Jeżeli np. klon założył przeciwnikowi dźwignię na nodze, to po detonacji nie oczekujmy że obie nogi będą tak samo długie. Minusem techniki jest koszt chakry który jest większy niż przy użyciu zwykłych cienistych klonów.
Powrót do góry Go down
Sponsored content





Propozycje Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje   Propozycje Empty

Powrót do góry Go down
 
Propozycje
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Propozycje

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Informacje :: Administracja :: Senju-
Skocz do: