Admin
Liczba postów : 214 Płeć :
| Temat: Aburame Ichizoku Wto Wrz 25, 2018 11:07 pm | |
| + Aburame: Jest to tajemniczy klan, który pochodzi z Shirigakure no Sato. Największą bronią w walce wszystkich Aburame są owady. Klan zawarł "porozumienie" z różnego rodzaju insektami, które w zamian za możliwość życia na ciele danego osobnika zgodziły się mu służyć i pomagać podczas walki. Nowo narodzony Aburame zostaje "ofiarowany" przez własnych rodziców owadom, by te żywiąc się od samego początku jego chakrą odwdzięczyły mu się w przyszłości podczas walki. Z całkowitą pewnością można stwierdzić, że owe insekty są nie tylko bronią ale także towarzyszami, a nawet przyjaciółmi członków Klanu przez co świetnie je rozumie. * POZIOM UMIEJĘTNOŚCI D * + Hijutsu: Mushimayu + Jest unikatową techniką klanu Aburame, która pozwala wyhodować w znacznie szybszy sposób skupiska nowych owadów we własnym ciele. Ciało użytkownika jest swego rodzaju domem dla owadów. Aby móc utrzymać owady blisko siebie użytkownik techniki okala się cienką, niewidoczną dla oka, warstwą chakry. Ta umiejętność jest bardzo przydatna, ponieważ pozwala wyhodować nowy gatunek owadów na własny użytek. Nowo wytworzony rodzaj zwierząt może być odporny na pewne techniki. Samo korzystanie z jutsu podczas walki jest nieefektywne i potencjalnie niebezpieczne. Dzieje się tak, ponieważ użytkownik podczas uwalniania chakry musi pozostawać w bezruchu co czyni go łatwym celem ataku. Manipulacja Chakry: 2 + Kikaichuu no Jutsu + Użytkownik wypuszcza owady ze swojego ciała, aby te wykonały jego rozkazy. Owady mają zdolność aborcji chakry oraz przeciwdziałają jakiejkolwiek truciźnie. Mężczyźni dodatkowo potrafią wyczuć zapach kobiety na kilometry, dlatego może stać się doskonałym tropicielem; jednak długość życia owada wynosi około 2 godzin. Inną cechą Kikaichuu jest to, że dzięki zbyt prostemu układowi nerwowemu są odporni na Genjutsu. Manipulacja Chakry: 3 * POZIOM UMIEJĘTNOŚCI C * + Hijutsu: Mushiyose + Jest to rodzaj jutsu służący do przywołania owadów znajdujących się w okolicy. Użytkownik dotyka całą swoją dłonią powierzchni ziemi po czym wypuszcza małą sieć czakry, która przyciąga owady. Ta technika pozwala na komunikacje z owadami i zebranie informacji z pobliskiego otoczenia, jeżeli jest to konieczne. Jutsu jest dyskretne z racji przywołania niewielkich owadów w niedużej ilości. Manipulacja Chakry: 1 * POZIOM UMIEJĘTNOŚCI B * + Mushi Kame no Jutsu + Jest to defensywne jutsu klanu Aburame. Użytkownik wykorzystuje owady żyjące w swoim ciele by stworzyć z nich tarczę do obrony. Robaki latając wokół użytkownika z dużą prędkością tworzą wytrzymała kopułę - technika podobna do Hakkeshō Kaiten członków klanu Hyuuga. Obrona najbardziej wrażliwa jest na ataki ogniste i wodne oraz różnego rodzaju wybuchy. Manipulacja Chakry: 2 + Mushi Bunshin no Jutsu + Kolejna odmiana techniki klonowania tym razem z arsenału technik klanu Aburame. Jutsu polega na utworzeniu klona z robaków. Taki twór jest w stanie wykonywać wszystkie techniki klanowe Aburame, dodatkowo może atakować wroga w sposób fizyczny w zwarciu. Sam klon jednak jest mało wytrzymały, ponieważ nawet przy lekkim zranieniu rozpada się i zamienia w chmarę robaków. Manipulacja Chakry: 4 + Mushi Damashi no Jutsu + Jest to technika pozwalająca na odebranie pewnych ilości pokładów chakry przeciwnikowi. Posiadacz owadów wysyła je w stronę przeciwnika, aby odebrać mu określoną ilość chakry. Aby odebrać energię przeciwnikowi owady muszą usiąść na jego ciele, aby w spokoju się pożywić. Po dwóch turach, przeciwnik dopiero odczuwa ubytki chakry. Manipulacja Chakry: 2 * POZIOM UMIEJĘTNOŚCI A * + Hijutsu: Mushidama + Użytkownik wysyła owady ze swojego ciała, aby rozprzestrzeniły się na obszarze wokół niego. Pozwala im to na zlokalizowanie swojego celu, który następnie atakują – obsiadają wroga tworząc na nim swego rodzaju kopułę. Następnie przyczepiając się do przeciwnika zaczynają pożerać jego chakrę. Ucieczka od tej techniki nic nie daje, ponieważ owady są zaprogramowane aby atakować swój cel do wyssania całej chakry. Jedyny sposób, aby uwolnić się od robaków, polega na zniszczeniu ich bądź wycofaniu przez użytkownika techniki. Manipulacja Chakry: 4
Ostatnio zmieniony przez Admin dnia Pią Gru 21, 2018 10:54 pm, w całości zmieniany 5 razy | |
|
Admin
Liczba postów : 214 Płeć :
| Temat: Re: Aburame Ichizoku Wto Wrz 25, 2018 11:23 pm | |
| + RINKAICHU + Rinkaichū, znane również jako Trujące Nano-Owady, są specjalną odmianą owadów wykorzystywanych przez zaledwie kilku wybranych członków klanu Aburame. Owady te niszczą komórki wrogów powodując ogromny ból w procesie. W przeciwieństwie do standardowych kikaichū, które są w stanie działać niezależnie od użytkownika, nano-owady mogą być przenoszone tylko poprzez kontakt fizyczny. Owady te mają zdolność ignorowania obrony (ubioru) użytkownika, dopóki nie dotrą bezpośrednio do ich skóry. Użytkownik po urodzeniu otrzyma kombinezon, który pozwoli mu na przechowywanie nano-owadów i butelki z antidotum. * POZIOM UMIEJĘTNOŚCI D / C * + Kikaichuu no Jutsu + Od urodzenia dzieci klanu Aburame są oferowane Kikaichu do wykorzystania jako gniazda. W przypadku nano-owadów jest szczególny, ponieważ mają bardzo silną truciznę. Najmniejszy dotyk powoduje, że na całej skórze będą rozpowszechniać się nano-owady powodując ogromny ból na ciele wroga. Ogólnie rzecz biorąc, aby zaatakować użytkownika, jego skóra nano-owadów przyjmuje charakterystyczny purpurowy kolor. Od poziomu "A" użytkownik będzie mógł usunąć nano-owady z ciała osoby, gdy zostaną zainfekowane. Manipulacja Chakrą: 4 * POZIOM UMIEJĘTNOŚCI B * + Mushi Kame no Jutsu + Użytkownik w pierwszej kolejności musi utworzyć grób i złożyć w nim dużą liczbę zwłok (rzeczywistych lub NPC). Wewnątrz tych ciał leżą nano-owady, stale rosnące wewnątrz. Wyjście z dołu będzie chronione dużą ilością kanji, a kiedy użytkownik sobie tego życzy, będzie mógł aktywować nano-owady, które zdeponował w tych zwłokach. Powodują one degenerację komórkową, która pochłonie ciała i wytworzy dużą ilość toksycznego dymu. Rozprzestrzeni on będzie wielkie odległości, zabijając wszystkie żywe istoty, które wchodzą w kontakt 50 metrów. Manipulacja Chakrą: 5 | |
|