Na pierwszy ogień jest propozycja aby dodać w grze coś takiego jak osiągnięcia. Co wy na to? Nie wprowadza to żadnych zmian w samym systemie, to tylko smaczek aby zachęcić graczy... Do gry! ;p
Na przykład: Pisarz amator (Osiągnij 100 postów) + 50 ryu Pisarz (osiągnij 250 postów) +100 ryu Zabiegany (Wykonaj 5 misji) + 1 pkt statystyk Misjonarz (wykonaj 15 misji) +3 pkt statystyk Fabularny ( Poznaj w fabule 5 postaci) + 1 cośtam Ciemny typ (Zabij 2 osoby) + 1 cośtam
Uwaga ten pomysł ssie pałe. Każde dodatkowe profity są zyskiwane na drodze fabuły prowadzenia misji, a nie ***** spamu. Chcesz hajs- robisz misje, chcesz punkty - piszesz trening, chcesz walczyć - walczysz. Tadam!
Wiesz, żeby zdobyć te osiągnięcia i tak trzeba fabularnie pisać no bo jak inaczej spotkasz wroga, czy coś tam. To osiągniecie z postami jest przykładowe, idzie usunąć. A dodało by takie coś smaczku, przynajmniej wg mnie ;p