.
 
IndeksCalendarEventsFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Technika kategorii B

Go down 
AutorWiadomość
Admin
Chūnin
Chūnin
avatar

Liczba postów : 235
Join date : 07/11/2017

PisanieTemat: Technika kategorii B   Pią Wrz 07, 2018 6:57 pm



Doton: Dosekiryū
Jak w przypadku innych technik żywiołu, doton również posiada swoją smoczą wersję. Stwór sam w sobie nie zadaje poważnych obrażeń, jego szybkość również nie jest imponująca. Może za to zwalić przeciwnika z nóg, całkowicie przysłonić pole widzenia, bądź przygnieść ograniczając ruchu oponenta. Zasięg jego ataków, to 30 metrów.  
Chakry:

Doton: Domu
Użytkownik przepuszcza przez ciało chakre, powodując że staje się ona ciemniejsza, co zwiększa jego defensywną moc do granic możliwości, czyniąc skórę tak twardą jak diament. Co więcej, niszczycielska moc ataków fizycznych jest zwiększona, czyniąc z tego bardzo uniwersalną technikę. Użytkownik nie musi pokrywać całego ciała, a tylko wybraną część. Jak wiadomo kosztuje to wtedy mniej chakry, siła jest taka sama.  
Chakry:

Doton: Kengan No Jutsu
Po wykonaniu pieczęci, przedramię zamienia się w twardą skałę, wielkości pięciu dłoni, ważąca około 10kg. Dzięki temu użytkownik może zadać bezpośrednie, potężne uderzenie. Według woli użytkownika, waga skały może być zwiększona o jeszcze 5kg. Należy jednak pamiętać, że jeśli sami nie mamy dużo siły, wykonanie tej techniki może tylko nas pogrążyć.
Chakry:

Doton: Doryūha
Użytkownik tworzy falę ziemi, na której może się poruszać samemu, bądź z towarzyszami i  która może prowadzić atak dystansowy. Użytkownik może również użyć tego, by manipulować terenem i przytrzymać przeciwnika w miejscu. Jutsu samo w sobie nie zadaje poważnych obrażeń, chyba że zastosuję technikę Doton: Retsudo Tenshin.
Chakra:

Doton:Doryō Dango
Bazując na samej sile użytkownika, shinobi kumuluje chakre w dłoni, by umożliwić sobie podniesienie obszernego odłamu ziemi. Koniecznym do spełnienia warunkiem jest oczywiście odpowiednia powierzchnia. Ziemia nie może być zbyt miękka, ani zbyt mokra. W innym przypadku bez konieczności składania pieczęci, rzucony głaz na oponenta może zadać poważne szkody, a nawet spowodować obrażenia śmiertelne.  
Chakra:

Doton: Uitenpen
Technika jest połączeniem kuchiyose no jutsui techniki żywiołu doton. Użytkownik przywołuje dużą ilość skał z olbrzymiego kanionu, które mogą być wykorzystane do innych technik. Użytkownik może także umieścić chakrę do ziemi, by zmienić formację, w celu pomocy w atakach z zaskoczenia. Alternatywnie, przez dodanie krwi, można przywołać skały o wyglądzie z wcześniej przygotowanych rysunków*
*Aby jednak to zrobić, wymagany jest  diagramowy zwój zmiany terenu.

Chakra:

Doton: Doryūdan
Zdolność będąca udoskonaleniem techniki Doryū Taiga, o znacznie wyższym poziomie. Jej zastosowaniem jest bowiem utworzenie wielkiej, błotnej głowy smoka w miejscu, gdzie użyto techniki macierzystej. Powstały twór przypominający bestię może wystrzelić niezliczoną ilość pocisków. Warto jednak zaznaczyć, że głowa smoka zajmuje sporo miejsca, dlatego też umiejętność jest zupełnie bezużyteczna w zamkniętych, bądź małych pomieszczeniach. Technikę można połączyć również z żywiołem Katon.
Chakry:

Doton: Doro Hōshi
Po wykonaniu niezbędnych pieczęci, użytkownik unosi dłoń wysoko w górę. Chwilę po tym, spod jego nóg wyłania się ogromna ilość mazistego błota. Nadmiar tworu powoduje silną rzekę, która przewala większość rzeczy napotkanych na swym torze. Maź jest na tyle gęsta, że wydostanie się z potoku sprawia niemały problem. W połączeniu z żywiołem Suiton może powodować jeszcze większe szkody.
Chakra:

Doton: Kage Bunshin
Technika pochodna do Kage Bunshin no Jutsu. Użytkownik po uformowaniu potrzebnej pieczęci tworzy w niewielkim obszarze od siebie klona z błota, który może dowolnie się zniekształcać, a potem wracać do oryginalnego kształtu. Replika ta nie potrafi używać technik użytkownika, lecz posiada połowę jego cech fizycznych. Dzięki temu, gdy zostanie zniszczony zamiast dymu, pojawia się błoto, które wolno i powoli opada na ziemię.
Chakra:

Doton: Ganban Kyū
Technika pozwala użytkownikowi na sterowanie wieloma płatami skały i przeniesienie ich wokół przeciwnika w promieniu 25 metrów. Następnie użytkownik tworzy dwie gigantyczne skały, które mają zgnieść przeciwnika albo uwięzić go w środku. W przypadku drugiej opcji, jeśli oponent zostanie tam nieco dłużej może skutkować to utrata dla niego tlenu (na wydostanie się z pułapki ma 3 tury)
Chakra:

Doton: Gōremu no Jutsu
Ta technika umożliwia użytkownikowi stworzenie ogromnej, humanoidalnej kreatury składającej się ze skały, która może wyjść z ust użytkownika lub stworzona z pobliskiego otoczenia - pod warunkiem, że w pobliżu jest ziemia. Rozmiar golema różni się w zależności od użycia, ale zawsze odznacza się dość brutalną siła, będąca w stanie nieźle namieszać. Jest również bardzo wytrzymały.
Chakra:

Doton: Ganchūrō no Jutsu
Technika świetnie nadaje się do rozdzielenia dużej grupy przeciwników, bądź pojedynczego przeciwnika na dłuży okres czasu. Po uformowaniu pieczęci, użytkownik tworzy dużą ilość kamiennych filarów, wyrastających spod ziemi. Mogą one być kontrolowane, by otoczyć przeciwnika i stworzyć kamienne zarośla podobne do bambusów zamykając oponenta w środku.
Chakra:


Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://narutostorm.forumpolish.com
 
Technika kategorii B
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
NarutoStorm :: Informacje :: Żywioły :: Doton-
Skocz do: