.
 
IndeksCalendarEventsFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Moje - Fairy Tail

Go down 
AutorWiadomość
Admin
Chūnin
Chūnin
avatar

Liczba postów : 264
Join date : 07/11/2017

PisanieTemat: Moje - Fairy Tail    Sro Lip 11, 2018 9:26 pm

Eliksiry, to nic innego jak ciecz umieszczona we flakonikach. Głównie składa się ona z kilku odpowiednich składników i spirytusu, z której powstaje nieraz potężny, magiczny eliksir. Jego właściwości zależą od osoby tworzącej. Wyróżniamy eliksiry wspomagające, trujące oraz lecznicze. Aby stworzyć eliksir, nasza postać musi mieć wykupioną umiejętność Alchemia. Bez tej wiedzy, istnieje 1% szans na to, że wyważymy dobrze eliksir i będzie on mieć zastosowania takie, jakie chcieliśmy uzyskać. Wiele śmiałków, przypłaciło już to życiem. Alchemicy, którzy wzięli się już za tworzenie eliksirów. Muszą znać skalę jej mocy, gdyż to od niej zależy, ile składników potrzebujemy.

Słabe eliksiry: To podstawowe przedmioty, które nie wymagają zbyt dużego wysiłku, przy ich tworzeniu. Przez co, też nie należy oczekiwać od nich zbyt wiele. Sporządzony eliksir na tym poziomie mocy, może jedynie wyleczyć delikatnie obrażenia, bądź spowodować zawroty głowy u przeciwnika. Wspomagające preparaty, działają krótko i niepewnie. Minimalna ilość składników, to cztery. Z czego jeden, to minerał.

Działania - Przykłady:
• Niski poziom Leczniczy (powierzchowne rany, ból brzucha, głowy, łagodzący)
• Niski poziom Zatrucia (zawroty głowy, niska koncentracja, ból brzucha)
• Niski poziom Wspomagający (czas działania, to 120 sekund)

Średnie eliksiry: Zaczyna robić się już powoli pod górkę. Są to już lepszej jakości eliksiry, które wywoływać mogą nie tylko już zawrót głowy, czy wyleczyć delikatną ranę, a spowodować poważny uszczerbek na zdrowiu. Zaliczamy do nich wymioty, zawroty głowy, paraliż, ból brzucha, trudności z oddychanie itp. Eliksiry z działy medycznego, pozwalają na wyleczenie poważnych ran. Natomiast wspomagające, mają wydłużony czas działania. Minimalna ilość składników, to osiem. Z czego dwa to składnik potwora i dwa  minerałów.

Działania - Przykłady:
• Średni poziom Leczniczy (głębsze rany, zawroty głowy, bóle brzucha, mdłości, kac, stany zapalne, drażliwość, uspakajająco, stany zapalne skóry)
• Średni poziom Zatrucia ( wymioty, trudności w oddychaniu, paraliż, bezsenność, wyczerpanie, zawroty głowy, zapalenia skóry)
• Średni poziom Wspomagający (czas działania, to 180 sekund)

Silne eliksiry: To coś, czym może pochwalić się każdy Alchemik. Silne eliksiry, mogą mieć zastosowanie nawet na śmiertelną chorobę, bądź wyleczyć kogoś z tego stanu. Dobrze sporządzone, mogą nawet zrosnąć połamaną kość. Jednak nie pomoże komuś, komu przebito punkty witalne. Ich proces tworzenia jest dłuższy, a i składniki wymagające. Minimalna ich ilość, to dziesięć. Z czego dwa potwora, a trzy minerałów najlepszej jakości.  

Działania - Przykłady:
• Wysoki poziom Leczniczy (wszystko, co było wymienione wyżej  + zrośnięcie kości, krwotok wewnętrzny, usuwa zatrucia )
• Wysoki poziom Zatrucia (wszystko, co było wymienione wyżej  + depresje, silne alergie, zgon, choroby układu krążenia, halucynacje )
• Wysoki poziom Wspomagający (czas działania, to 240 sekund)


Oleje/Maść - są to specjalnie przygotowane smarowidła na broń, by zadać cięższe obrażenia, zwykle konkretnym istotom. Posługują się nimi m. in. ludzie oraz magowie walczący z potworami - walcząc, zwiększają swoje szanse. Stwór raniony bronią, nasiąkniętą olejem zadaje obrażenia krytyczne. Przez co, walka trwa krócej. Podobnie jak w przypadku eliksirów, wymagane jest wykupienie umiejętności Alchemia oraz Fechtunku, jeśli chcemy sprawnie posługiwać się bronią białą.

Aby sporządzić smarowidło, należy przygotować ogień oraz kilka wysokiej jakości składników, których liczba wynosi pięć. W jej skład muszą wchodzić dwie rośliny, dwa minerały oraz jedna część ciała potwora zawierająca tłuszcz. Wszystkie składniki razem mieszamy i wstawiamy na ogień do czasu, aż powstanie olej.


Alkohol - Prosta mieszanina, po wypiciu zbyt dużej ilości osobnik przechodzi w stany poalkoholowe. Potocznie nazywa się je zataczaniem się, "urwaniem filmu", nazajutrz kacem. Alkohol jest świetnie rozprowadzony po całym świecie magii , ponadto, wiele państw i wysp utworzyło własne marki alkoholowe

Alkohol można podzielić na trzy grupy:

• Słaby Alkohol - Głównie piwa,
• Średni Alkohol - Wina, miody
• Mocny Alkohol - Wódki, itp. baza do wytwarzania eliksirów.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://narutostorm.forumpolish.com
 
Moje - Fairy Tail
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Twoje duchowe zwierzę (test)
» Cudowne wybawienie ludu Bożego
» Moje doświadczenia na temat zdrowia.

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
NarutoStorm :: Informacje :: Śmieciówka-
Skocz do: