.
 
IndeksCalendarEventsFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Statystyki

Go down 
AutorWiadomość
Admin
Chūnin
Chūnin
avatar

Liczba postów : 249
Join date : 07/11/2017

PisanieTemat: Statystyki    Pon Maj 14, 2018 5:45 pm

4. ROZWÓJ POSTACI:
- KP
      - Fabularność:
- Lokacje
- Relacje
- Umiejętności

      - Walka:
- Misje
- Staty - rozwój stat po przez walke.
- Treningi


- STASTYSTYKI


SYSTEM STATYSTYK:


Statystyki określają jak rozwinięta jest nasza postać w świecie. Decydują one o możliwości wykonania pewnej czyności czy też sakali jej trudności. Każda z nich opisuje inną cechę, która w pewnym stopniu ogranicza ciała graczy. Możemy je podzielić na trzy główne filary: zręczność, która głównie odpowiada za walkę, witalność czyli żywotność postaci i intelekt odpowiadający za jutsu i wiedzę o uniwersum "Naruto".
Każdy z filarów ma swoje podcechy, które rozwijamy wraz z upływem gry. Na start każda z podcheh ma wartość "1" odpowiadająca zaznajomienie się z daną podcechą. Nie daje ona nam żadnych bonusów, jednakże nie sprawia, że w danej dziedzinie jesteśmy "zieloni". Więcej na temat rozwoju znajdziecie w tym wątku -> rozwój postaci.

*Przed przystąpieniem do rozdawania pkt statystyk warto zapoznać się z wątkiem -> Wady i zalety/charakter. A któż co wie co tam ciekawego można zauważyć.

Zręczność to jedna z cech fizycznych postaci mająca wpływ na szereg umiejętności, a także inne cechy wykonywanych przez nią czynności. Gdy postać znajduje się w wirze walki aspekty zręcznośi determinować będą szansę na trafienie przeciwnika, a także wykonania uniku przed nadchodzącym ciosem. Jest niezwykle istotną cechą dla postaci, których zawody w defensywie opierają się na unikach. Uważa się również, że zręczność w dużym stopniu wpływa na siłę ciosów zadawanych sztyletami, które wymagają więcej finezji niż brutalnej siły. W czasie wędrówki ta cecha pomaga podróżnikom bezpiecznie pokonywać przeszkody terenowe takie jak rozpadliny, wspinać się na wszelakie konstrukcje, drzewa lub strome zbocza.

Zręczność:
Walka [3/9]
- Walka bronią białą/obuchową/drzewcową (wszytko to co w dłoni się zmieści i wymaga pracy nią)
- Walką bronią dystansową/miotną (wszystko to co ma większy zasięg niż to wymienieone wyżej)
- Walka bezprzyrządowa (czyste taijutsu , ewentualnie szpony rękawice, jutsu zwiększające zasięg ataków wręcz. etc)
- Szybkość biegu ( prosta zasada ->niższym poziomem nie dogoni oponenta z wyższym )
-  Równowaga (podstatystyka odpowiadająca za balans i pamięć własnego ciała)
- Precyzja ciosów (szybkość wyprowadzenia ciosu oraz jego dokładność. Cecha ważna przy użytkowaniu małych sztyletów czy bronią dystansową)
- Uniki (odpowiada za uchyleniem się przed atakiem lub też taka zmianą dystansu, która czyni atak przeciwnika nieskutecznym)
- Koordynacja ruchowa (wspinaczka, pływaie itp +im wyższym poziom tym skuteczniesze kombinacje ciosów potrafimy wykonać)


Witalność przez wielu wędrowców uważana jest za najważniejszą z cech fizycznych, a przynajmniej przez tych dla których walka stanowi istotny element życia. Poprzez zwiększenie swojej wytrzymałości postać zyskuje większą kondycję, a co za tym idzie mniej jest mniej wrażliwa na ilość zadanych jej ran, dodatkowo jej wzrost wzmaga naturalne odpornośći na nietypowe obrażenia np. od trucizn. Większa wytrzymałość to również wolniejsze męczenie się postaci w czasie chodzenia, biegania, pływania czy wspinaczki.
Od wysokości tej cechy zależy jak bardzo postać odczuwa obciążenie ekwipunkiem, co w kombinacji z wytrzymałośćią ma fundamentalne znaczenie jak bardzo postać męczy się w czasie chodzenia, biegania, wspinaczki lub pływania. Dodatkowo ta cecha ma wpływ na bojowy aspekt np. siłę zadawanych ciosów, możliwość skutecznej walki ciężką bronią. W bardziej pokojowych zastosowaniach przydaje się przy podnoszeniu ciężkich przedmiotów jak kłody drewna, klapy, kraty oraz wiele innych.

Witalność:
- Wytrzymałość (ile może przytankować) - główna statystyka, nie może mnieć mniejszego lvl od innych podstatystyk witalności)
- Kondycja (stan życiowy - można to porównać do punktów życia.)
- Odporność na ból (mimo odniosionych ran możemy dalej walczyć, dodatkowo dzięki wyższemu poziomowi tej podstatystkiki istnieje szansa na pokonnanie swoich barier fizycznych)
- Siła ogólna ( podnoszenie ciężarów)
- Odporność na nietypowe obrażenia (trutki, alkoho, maksymalny poziom oznacza niewrażliwość na trucizny poza rangą S oraz co dla niektórych może okazać się wadą - odporność całkowita na skutki uboczne alkoholu)
- Zmęczenie/Wyczerpanie (im wyższy lvl tym mniej odczuwamy osłabienie, zmęczenie mięśniowe. Potocznie nazywana kondycją)
- Posługiwanie się bronią ( im wyższy lvl, tym cięższą do opanowania bronią można się posługiwać:
1-kunai shuriken, 2- fuma shurkien/miecz, włócznia itp 3-mistrzowie miecza, szerokie miecze, 4- młoty, topory, 5- bronie specjalne np. Jidanda - wileka kula tenten)


Intelekt to jedna z podstawowych cech postaci, mająca zasadnicze znaczenie w sprawnym posługiwaniu się niektórymi umiejętnościami, a także odgrywa ogromną rolę w wielu aspektach gry. Począwszy od tak prozaicznych czynności jak sprawniejsze liczenie monet, oswajania zwierząt pocztowych, nauki języków, zgłębiania wiedzy na temat żyjących na świecie bestii, aż po możliwość skutecznego używania magicznych zbroi i broni.
W obliczu wszelakich niebezpieczeństw czyhających na podróżnika chłodna głowa to klucz do przeżycia. To jak bardzo postać rozwinęła intelekt lub ją zaniedbała ma wpływ na to czy odważy się ona zaatakować co roślejsze rzadkie monstra, wejść w mroczne czeluście na niezbadanych terenach czy też przejść po rachitycznych kładkach rozpiętych nad bezdennymi przepaściami. W czasie walki jest jednym z kluczowych czynników tam gdzie w starciu bierze kilka osób (postacie graczy, NPC-e) i stosują w czasie bitwy elementy walki drużynowej takie jak zasłanianie, rozkazy i przełamywanie szyku. Postać w czasie walki, która cechuje się niską pods statystyką - odwagą ogarnia ją coraz większa nerwowość, może nawet zdecydować się na samoistną ucieczkę. Swoją odwagę w dość prosty sposób można nieco podnieść czasowo przy pomocy napitków, które można zakupić w karczmach oraz przez zastosowanie odpowiednich ziół.

Intelekt:
- Reakcja (zdolność do natychmiastowej odpowiedzi)
- Siła duszy (dodatkowy boost do jutsu - tylko jeden rodzaj jutsu typu 1 natura, kg itp)
- Zgłębnianie wiedzy (nauka pism, znajomość flory i fauny, lokacje)
- Znajomość jutsu (znajomość pieczęci, charakterystyczne jutsu klanowe)
- Posługiwanie się magicznymi przedmiotami (czytanie zwoi z jutsu, posługiwanie się  artefaktami)
- Manipulacja chakrą (1 wyzwalanie chakry - proste jutsu, 2 chodzenie po ścianach, 3 chodzenie po wodzie, 4 jutsu wyższych klas (np rasengan) 5 niebędna do specjalnych jutsu wymagających perfekcyjnej kontroli chakrą (medyk, juken itp))
- Persfazja (wpływanie na innych po przez mowe ->głównie postaci npc.)
- Odporność na stres (zachowanie zimnej głowy w sytuacjach kryzysowych)
- Odwaga (zdolność do walki z silniejszymi przecinikami, odwiedzanie lochów itp)
- Zdolności przywódcze (np. sterowanie NPC)
Chakra: 187498147981 ch

Statystyki fabularne (dostępna dla każdego gracza)

Zręczność: [17/35]
[6/10]
- Walka bronią białą/obuchową/drzewcową [1/5]
- Walką bronią dystansową/miotną [1/5]
- Walka bezprzyrządowa [1/5]

- Szybkość biegu [1/5]

[4-5/10]
- Uniki [1/5]
- Równowaga [1/5]

[4-5/10]
- Precyzja ciosów [1/5]
- Koordynacja ruchowa [1/5]

Witalność: [17/31]
[7/14]
- Wytrzymałość [2/6]
- Kondycja [1/6]
- Odporność na ból [1/5]

[5/9]
- Siła ogólna [1/6]
- Zmęczenie/Wyczerpanie [1/5]

[5/8]
- Odporność na nietypowe obrażenia [1/5]
- Posługiwanie się bronią [1/5]


Intelekt: [19/40]
- Reakcja [1/5]
[4/7]
- Siła duszy [1/5]
- Manipulacja chakrą [1/5]

[6/12]
- Zgłębnianie wiedzy [1/5]
- Znajomość jutsu [1/5]
- Posługiwanie się magicznymi przedmiotami [1/5]

[3-4/8]
- Odporność na stres [1/5]
- Odwaga [1/5]

[3-4/8]
- Zdolności przywódcze [1/5]
- Persfazja [1/5]

Chakra: 187498147981 ch

Statystyki bojowe (dostępne wyłącznie dla gracza jak i mg+)
- Pomoc dla mg przy roztrzyganiu zagrań graczy w pojedynkach
- Ogólna wiedza "siły bojowej" postaci dla gracza
- Możliwość porównania statystyk z postaciami npc w treningowych walkach


Reakcja: 50

Szybkość Biegu: 50 (wpływ na szybkość ma wyposażenie jak zbroja ciężarki itp. Dlatego też osoba z wyższą podstatystyką patrz statystyki fabularne, czasem nie jest wstanie dogonić osoby z niższym lvl)

Kondycja (hp): 50 (zbroja boost do kondycji, treningi itp)

Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://narutostorm.forumpolish.com
 
Statystyki
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» marcinsss - tak, wiem, rekrutacja zawieszona, ale...

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
NarutoStorm :: Informacje :: Śmieciówka-
Skocz do: